mentas
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

که به خدمات مشاوره نیاز دارند. در حالی که این یک تصور اشتباه است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کودک و نوجوان هم مانند یک فرد بزرگسال به مشاوره نیاز دارند. آنها هم در طول زندگی دچار استرس می شوند و یا شرایط مختلفی را تجربه می کنند که بر روح و روان آنها تاثیر می گذارند. فشارهای روحی و روانی ناشی از استرس های مدرسه و خانواده، تکالیف زیاد و سخت، استرس امتحان، مشکلات یادگیری، فشارهای همسالان، مشاجره های والدین، طلاق، فوت یکی از عزیزان، تغییر محل زندگی، مهاجرت، بیماری، خواهر یا برادر جدید و … مواردی هستند که می توانند باعث استرس در کودک و نوجوان شوند. مشاور کودک و نوجوان با درک این موقعیت ها به کودک و نوجوان کمک می کند تا در مواجهه با این مسائل، آنها را مدیریت کنند و تعارضات به وجود آمده را حل نمایند. البته برخی تغییر رفتارها و احساسات مانند بی توجهی، افسردگی، مشاجره، نگرانی دائمی، استرس و … نشان می دهند که کودک یا نوجوان شما به کمک نیاز دارد. در صورت مشاهده ی این علائم بهترین کار، کمک گرفتن از مشاور کودک و نوجوان است. کودک و نوجوان با استفاده از خدمات مشاوره یاد می گیرد تا دلیل ناراحتی خود را تشخیص دهند. علاوه بر این، به آنها آموزش داده می شود تا به راحتی بتوانند احساسات و عواطف خود را تقویت کنند و به هنگام نیاز، از دیگران کمک بگیرند. کودک و نوجوان در جلسات مشاوره یاد می گیرد که چگونه با مشکلات خود مواجه شوند و چطور آنها را حل کنند.
بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس چه هدفی را دنبال می کند؟
هدف بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس این است تا بتواند نشانه های ناراحتی کودک و نوجوان را کاهش دهد و روابط اجتماعی و عاطفی او را بهبود بخشد. علاوه بر این به کودک و نوجوان کمک کند تا مهارت های ارتباطی خود را تقویت نمایند.
مشاوره کودک و نوجوان شرق تهران در بهترین مرکز مشاوره کودک و نوجوان در تهرانپارس
کودک و نوجوان برای حضور در جلسه ی مشاوره باید آمادگی پیدا کنند. برای این منظور لازم است تا والدین هم در جلسه شرکت کنند. باید دفتر نقاشی، مشق یا دیکته فرزند را همراه خود ببرند. در صورت امکان همراه داشتن فیلمی از فعالیت های کودک نیز می تواند کمک کننده باشد. بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس بنا به صلاحدید، ممکن است به صورت جداگانه با پدر و مادر کودک یا نوجوان صحبت کند. پدر و مادر می توانند مشکلات رفتاری فرزند خود را یادداشت کنند و نحوه ی رفتار خود را نیز با درمانگر در میان بگذارند. در این صورت، مشاور کودک و نوجوان می تواند نقص های موجود در سبک فرزند پروری را به آنها آموزش دهد.
بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس برای درمان از چه روش هایی استفاده می کند؟
بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس علاوه بر صحبت با کودک یا نوجوان از فعالیت ها و بازی های مختلف هم استفاده می کند. او به این طریق می تواند روابط پایداری با کودک یا نوجوان برقرار نماید. در طول انجام فعالیت های فیزیکی مختلف می تواند بر رفتار کودک و نوجوان نظارت کند و به بررسی شرایط و مسائل او بپردازد.

کودکان و نوجوانان قادر به تشخیص منبع ناراحتی خود نیستند و نمی توانند به صورت شفاهی درباره ی احساسات خود صحبت کنند. بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهران پارس با استفاده از بازی و فعالیت های فیزیکی به آنها کمک می کند تا بهتر خود را بشناسند و برای مسائل خود راه حل پیدا کنند. این روش تاثیر بسزایی در تقویت مهارت های ارتباطی کودک و نوجوان دارد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۵۰:۴۳ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب