mentas
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

آدرس این مراکز را می توان از سایت محصولات لدورا به دست آورد. با توجه به کیفیت بالای محصولات اصل لدورا، قیمت آنها گران می باشد و شامل تخفیف های چندانی نمی شوند. اگر با قیمت های پایینی عرضه شدند، مطمئن باشید که محصولات تقلبی هستند.

2- توجه به بسته بندی محصول : گاهی اوقات می توان به راحتی محصولات اصل و تقلبی را تشخیص داد. اما در برخی موارد این کار به سادگی امکان پذیر نمی باشد. در این شرایط می توانید تصویر محصول را در سایت رسمی برند موردنظر مشاهده نموده و آن را با موردی که قصد خرید آن را دارید مقایسه نمایید. به نوع فونت ها و رنگ آن، رنگ جعبه یا وزن آن توجه کنید. معمولا محصولات تقلبی
وزن کمتری دارند.

3- چک کردن بارکد، شماره سریال و اطلاعات کارخانه : در اکثر مواقع، محصولات تقلبی فاقد شماره سریال هستند. توجه داشته باشید که باید شماره سریال روی محصول با شماره روی بسته یکی باشند. در کالاهای تقلبی، 2 یا 3 رقم آخر بارکد با کشور تولید کننده مطابقتی ندارند.

4- توجه به بو و غلظت محصول : محصولات اصل از کیفیت بالایی برخوردار هستند و ماده یا بافت غیرعادی در آنها دیده نمی شود. انواع کرم های برند لدورا غلظت مناسبی دارند و بافت آنها یکدست می باشد. در مورد ریمل هم می توانید اصل یا تقلبی بودن آن را از روی غلظت مایع و فرم فرچه تشخیص دهید.

انواع محصولات مراقبت از پوست و موی برند لدورا

محصولات لدورا شامل انواع کرم، شامپو، ادوپرفیوم، ژل، صابون، واکس، ماسک، تونیک، رژلب، اسپری خوشبو کننده، آرایش پاک کن و ... می شوند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۰۷:۰۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب