mentas
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

اما به تنهایی هیچ اثر درمانی ندارد و در کنار روان درمانی، اثرات فوق العاده ای دارد.دکتر متخصص هیپنوتیزم در تهران، کاربردهای آن را به 3 دسته توسعه و پیشرفت فردی، درمانی، تحصیلی و آموزشی تقسیم نموده است. هیپنوتیزم در درمان استرس شدید، افسردگی، شب ادراری، انواع ترس ها، زود انزالی، بی میلی جنسی و ... تاثیر دارد.از کاربردهای دیگر هیپنوتیزم می توان به افزایش آرامش، تقویت حافظه، اصلاح حسادت، ترک سیگار و اعتیاد، لاغری پایدار و کاهش وزن و ... اشاره نمود. برای ارتباط با دکتر متخصص هیپنوتیزم در تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران
بهترین دکتر هیپنوتیزم در تهران ، برای درمان از مراحل مختلفی استفاده می کند. هیپنوتیزم به روش ‌های گوناگونی انجام می‌ شود و مراحل هر روش تفاوت ‌هایی با هم دارند. برخی از تکنیک ‌ها با چشم های باز و برخی دیگر با چشمان بسته انجام می ‌شوند. به طور کلی هیپنوتیزم 5 مرحله دارد.

مرحله اول پذیرش آن است. یعنی فرد باید قبول کند که هیپنوتیزم شود. زیرا هیپنوتیزم فرآیندی نیست که به زور انجام شود.

بعد از قبول کردن فرد، نوبت به تمرکز می رسد. تمرکز کردن و آرام سازی ذهن بسیار مهم است. اگر فرد نتواند تمرکز کند، فرآیند هیپنوتیزم با چالش رو به رو شده و انجام آن با شکست مواجه خواهد شد. دکتر خوب هیپنوتیزم در تهران برای آرامش و تمرکز از فرد می خواهد تا بدنش را در شرایط آرام و ریلکس قرار دهد. برای این کار فرد می تواند بنشیند یا دراز بکشد. او باید نفس خود را عمیق و منظم نماید. پس عمل دم را انجام داده و از 1 تا 5 در ذهن خود می شمارد. سپس نفس خود را نگه می دارد و از 1 تا 5 می شمارد. بعد از آن عمل بازدم را انجام داده و از 1 تا 5 می شمارد. این کار را 10 الی 15 بار تکرار می کند. با این عمل، فرد ذهن خود را آرام نموده و به خود تلقین می کند که می خواهد بخوابد. حداقل زمان برای انجام این مرحله، 5 دقیقه است.


مرحله سوم، تلقین می باشد. تلقین محرکی است که به انجام فرآیند هیپنوتیزم کمک می کند و فرد را در شرایط خواب عصبی قرر می دهد. تلقین و محرک ها می توانند دیداری (شمع) یا شنیداری (گوش دادن به صدای تیک تاک ساعت) باشند. برای محرک دیداری شمع، دکتر خوب هیپنوتیزم در تهران از فرد می خواهد به نور شمع نگاه کند. هیپنوتیزم در فرآیند تلقین، فرد را به آرامش می خواند و در تلقین هایش او را به خوابیدن تشویق می کند. دکتر خوب هیپنوتیزم در تهران پس از تلقین از او می ‌پرسد که آیا به خواب رفته است؟ این خواب یک خواب طبیعی نیست و با خوابیدن معمولی تفاوت دارد.

مرحله بعدی، انجام فرآیند هیپنوتیزم توسط دکتر خوب هیپنوتیزم در تهران می باشد. در این هنگام فرد هیپنوتیزم شده و می ‌توان از او پرسش‌ هایی نمود که در شرایط معمولی توان پاسخگویی به آنها را ندارد. فرد هیپنوتیزم شده می‌ تواند به سطوح عمیق ‌تر هوشیاری و ناخودآگاه ذهنش دسترسی داشته باشد. دکتر خوب هیپنوتیزم در تهران در این هنگام به درمان کسی که هیپنوتیزم شده می‌ پردازد.

مرحله آخر، بازگشت است. در این مرحله فرد به کمک تلقین های دیداری یا شنیداری به شرایط طبیعی برمی گردد و از حالت هیپنوتیزم یا خواب مصنوعی بیرون می آید. اگر قصد انجام هیپنوتیزم را دارید به دکتر خوب هیپنوتیزم در تهران مراجعه نمایید.

دکتر متخصص هیپنوتیزم در تهران
دکتر متخصص هیپنوتیزم در تهران ، از این روش برای درمان مشکلات گوناگون استفاده می نماید. هیپنوتیزم درمانی یکی از روش‌ های کلاسیکی است که برخی از روانشناس ها برای ریشه‌ یابی و حل مشکلات مراجعین آن را انجام می دهند. هیپنوتیزم دارای کاربردهای متعددی است. اما به تنهایی هیچ اثر درمانی ندارد و در کنار روان درمانی، اثرات فوق العاده ای دارد.دکتر متخصص هیپنوتیزم در تهران، کاربردهای آن را به 3 دسته توسعه و پیشرفت فردی، درمانی، تحصیلی و آموزشی تقسیم نموده است. هیپنوتیزم در درمان استرس شدید، افسردگی، شب ادراری، انواع ترس ها، زود انزالی، بی میلی جنسی و ... تاثیر دارد.از کاربردهای دیگر هیپنوتیزم می توان به افزایش آرامش، تقویت حافظه، اصلاح حسادت، ترک سیگار و اعتیاد، لاغری پایدار و کاهش وزن و ... اشاره نمود. برای ارتباط با دکتر متخصص هیپنوتیزم در تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۲۸:۰۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب