mentas
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

دلایل محبوبیت میز و صندلی پلاستیکی برای تراس
امروزه، میز و صندلی‌ پلاستیکی ، از پرکاربردترین وسایل مصرفی در هر مکانی هستند؛ در شرکت‌ها، رستوران‌ها، مراکز تفریحی و حتی در خانه‌ها. اصلی‌ترین دلایلی که میز و صندلی پلاستیکی را نسبت به میز و صندلی‌های معمولی محبوب میکند، طراحی و ساخت آن‌ها است. در ادامه دلایل محبوبیت میز و صندلی پلاستیکی برای تراس را بررسی می‌کنیم.

تنوع در طراحی
طرح‌ها و تنوع‌های گوناگون میز و صندلی‌های پلاستیکی، موجب می‌شود تا افراد با هر سلیقه‌ای بتوانند میز و صندلی پلاستیکی مورد نظر خود را انتخاب کنند. گذشته از آن، اگر خانه شما از تم خاصی پیروی می‌کند، با کمی گشت و گذار، شما قادر خواهید بود میز و صندلی هماهنگ با تم خانه‌تان را پیدا کنید. علاوه بر آن، تنوع طرح میز و صندلی‌های پلاستیکی، برای هر سلیقه‌ای، پاسخی دارد.
نگهداری آسان
مزیت دومی که می‌توان به میز و صندلی‌های پلاستیکی نسبت داد، نگهداری آسان آن‌هاست. این میز و صندلی‌ها دچار زنگ‌زدگی، گود رفتگی، پوست پوست شدن و… نمی‌شوند؛ در نتیجه در مقایسه با میز و صندلی‌های معمولی، نگهداری آسان‌تری دارند. این ویژگی بیشتر برای افرادی که قصد استفاده از میز و صندلی پلاستیکی برای تراس، رستوران یا فضای باز را دارند، جلب توجه می‌کند.

نظافت آسان
در کنار ویژگی‌های دیگر، خریداران، نظافت آسان را هم از مزایای میز و صندلی‌های پلاستیکی به شمار می‌آورند. قرار دادن میز و صندلی در فضای خارج از خانه، به خودی خود موجب کثیف شدن میز و صندلی‌ها می‌شود. برتری بزرگ میز و صندلی‌های پلاستیکی، شست و شوی آسان آن‍هاست. برای خانواده‌هایی که فرزندان کوچک دارند، نظافت آسان مزیت بسیار خوبی محسوب می‌شود.

شست و شوی صندلی‌های پارچه‌ای، مشکلات زیادی دارد. برای زدودن آلودگی و پاک کردن لکه‌ها از روی پارچه، نیاز به مواد شوینده مخصوص دارید. به علاوه، زمان زیادی طول می‌کشد تا صندلی‌های پارچه‌ای خشک شوند تا بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین میز و صندلی‌های چوبی قابلیت شست و شو ندارند. اگر به صورت مستقیم به چوب آب بزنید، چوب، دچار برآمدگی خواهد شد. مزیت میز و صندلی‌های پلاستیکی این است که برای شست و شوی آن‌ها، میتوانید از انواع مواد شوینده استفاده کنید و به صورت مستقیم از آب برای تمیزکردن صندلی‌ها استفاده کنید.
مقاومت بسیار بالا
همانطور که بالاتر اشاره شد، صندلی‌های چوبی در برابر آب مقاومت خوبی ندارند. بنابراین استفاده از صندلی‌های چوبی برای فضا‌های باز، ایده چندان جالبی نیست. این عدم مقاومت درباره صندلی‌های پارچه‌ای هم صدق می‌کند. صندلی‌های پارچه‌ای نه تنها در برابر آب مقاومت خوبی ندارند، بلکه نور آفتاب هم باعث پوسیدگی پارچه می‌شود. تعمیر چوب باد کرده، در بسیاری از مواقع امکان‌پذیر نیست. همچنین برای تعمیر پارچه پوسیده، باید به صورت کامل پارچه را تعویض کنید. در کل استفاده از چنین میز و صندلی‌هایی موجب ایجاد هزینه اضافه می‌شود.

در مقابل، میز و صندلی‌های پلاستیکی، دارای مقاومت خوبی در برابر نور آفتاب، آب و کثیفی هستند. موادی که در ساخت میز و صندلی‌های پلاستیکی به کار می‌رود، دارای مقاومت بالا در برابر نور خورشید هستند. همچنین مقاومتی که پلاستیک در برابر آب از خود نشان می‌دهد، محبوبیت این میز و صندلی‌ها را برای مکان‌های سرباز چندین برابر می‌کند.

سبک بودن
از آنجایی که میز و صندلی‌های مورد استفاده در تراس، حیاط، باغ، کنار استخر و… دائما در حال جابه‌جایی هستند، باید از وزن مناسب برخوردار باشند. سنگین بودن میز و صندلی‎‌ها موجب بروز آسیب در کمر می‌شود. در حالی که میز و صندلی‌های پلاستیکی سبک هستند و جابه‌جایی آن‌ها بسیار راحت است. همچنین میز و صندلی‌های سبک کاربرد بیشتری دارند. علاوه بر استفاده از آن‌ها در فضای باز، می‌توان در سفرها و پیکنیک‌ها هم میز و صندلی پلاستیکی را با خود همراه کرد. لازم به ذکر است برند ناصر پلاستیک، یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان انواع محصولات پلاستیکی در ایران می‌باشد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۳۱:۰۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب