mentas
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

برخی بذرهای موجود از تولید کنندگان داخلی معتبر تهیه شده است که سابقه طولانی در تولید بذر دارند. برخی از آنها نیز با توجه به زیستگاه و محل رویش بذر از تولید کنندگان خارجی معتبر تهیه می شود. بذرهای F1 عرضه شده در فروشگاه اینترنتی نازبو وارداتی بوده و از تولید کنندگان بزرگ جهان تهیه می شوند. تولید کنندگانی مانند پان آمریکن، بناری، گلد اسمیت، ساکاتی و سید لاین جزو برترین تولید کنندگان انواع بذر در جهان هستند که محصولات آنها در کشورهای مختلف به فروش می رسد.
مرکز فروش بذر نازبو در راستای سهولت مشتریان برای خرید انواع بذر اقدام به راه اندازی فروش آنلاین خود نموده است. خریداران برای خرید انواع بذر می توانند به وب سایت نازبو مراجعه نموده و از قسمت مربوطه انواع بذرهای موجود را مشاهده کنند. پرداخت آنلاین از طریق وب سایت امکان پذیر است لذا دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت خرید محصولات نیست. مرکز فروش بذرهای F1 نازبو دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و مجوزهای مربوطه را از سازمانهای ذیربط اخذ کرده است.
پرداخت آنلاین سفارشات توسط مرکز نازبو تضمین می شود، بنابراین جای هیچ گونه نگرانی برای خریداران وجود ندارد. مرکز فروش بذرهای F1 نازبو علاوه بر فروش غیر حضوری انواع بذر، آنها را بطور غیر حضوری و توسط پست به محل مشتری ارسال می کند. نکته قابل توجه این است که هزینه ارسال محصولات سفارش داده شده، در صورتیکه ارزش آن بالای یکصد هزار تومان باشد، رایگان خواهد بود. به عبارتی مرکز فروش بذر نازبو در جهت رضایت مندی مشتریان، هزینه ارسال سفارشات بالای یکصد هزار تومان را خود پرداخت می کند.
ارسال توسط شرکت پست جمهوری اسلامی صورت گرفته و بطور پیشتاز ارسال می شود. خریداران با درج آدرس پستی خود هنگام سفارش گذاری محصولات، محل دریافت محصولات خود را مشخص می کنند. تمام کالاها در بسته بندی های کاملا حرفه ای و ایمن ارسال می شوند. لذا امکان نفوذ آب و رطوبت، آسیب و فشار بر روی بذرها به صفر رسیده و بذرهای F1 کاملا سالم به خریداران تحویل می شود. در ادامه به معرفی نکات مهم در خرید بذرهای F1 خواهیم پرداخت.
بذرهای F1
بذرهای F1 به بذرهایی گفته می شود که از دو مولد مستقل و جدا از هم تولید می شوند. گیاهان مولد بذر F1 از نظر ژنتیکی مجزا بوده و بذر در نتیجه فعل و انتقالات مستقیم بین آنها بطور طبیعی به وجود می آید. به بذر F1 بذر هیبریدی نیز می گویند. حال بذرهای هیبریدی دارای دو نوع F1 و F2 است. بذر نوع اول به بذری گفته می شود که از گیاهان مستقل و مجزا تولید شده ولی بذر هیبرید نوع دوم از بذرهای هیبریدی نوع اول تولید می شوند.
بذرهای F1 بدلیل اینکه دارای اصلاحات ژنتیکی هستند از عملکرد بهتری نسبت به بذرهای معمولی برخوردار بوده و در صورت مراقبت و رسیدگی می توانند میزان محصول و باردهی بیشتری داشته باشند. نکته مهم در خصوص بذرهای هیبریدی این است که بهتر است این نوع بذرها همه ساله خریداری شوند. بدلیل تغییرات ژنتیکی که ممکن است در گیاهان ژنتیکی رخ دهد برای اینکه گیاهی همانند قبل داشته باشید بهتر است همه ساله بذر جدید خریداری کنید.
بذرهای F1 به مرور زمان دچار تغییرات می گردند. بذر هیبریدی F1 می تواند انواع صیفی جات، گلها، میوه و سبزیجات باشد. این نوع بذرها برای کاشت مناسب بوده و نسبت به انواع بذرهای معمولی میزان محصولات بیشتر و با کیفیت تری دارند. برای خرید انواع بذرهای هیبریدی باید به مشخصات و عملکرد آن توجه زیادی نمود. بذرهای F1 را هر زمان که نیاز دارید بصورت تازه خریداری کنید. نگهداری این بذرها از کیفیت جوانه زنی آن می کاهد. همچنین بذر تولید شده از گیاهان کاشته شده ممکن است تفاوت هایی با بذر فعلی شما داشته باشد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۴۳:۵۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب