mentas
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

این ماده خواص درمانی زیادی دارد و در طب سنتی از آن برای درمان بیماری های زیادی استفاده می شود. ژل رویال باید در شرایط خاصی نگهداری شود تا تمامی خواص درمانی آن محفوظ بماند. ژل رویال نقش مهمی در افزایش سیستم ایمنی بدن و محافظت از آن ایفا می کند.
در ترکیب این ژل شهد گیاهان مختلف و ترشحات غدد زنبورهای عسل وجود دارد. این امر باعث شده تا به عنوان یک ترکیب قوی و شگفت انگیز شناخته شود.


ترکیبات ژل رویال :

در ترکیب ژل رویال مواد مختلفی وجود دارد. این ترکیب قوی با هدف کمک به رشد و نمو زنبور ملکه تولید می شود و تاثیر زیادی بر افزایش قدرت ملکه دارد.
- آب : 60 الی 70 درصد این ژل را تشکیل می دهد. در این بین ترشحات غدد زنبورعسل هم وجود دارد.
- قند : 10 الی 16 درصد
- چربی : 3 الی 6 درصد
- ویتامین، املاح و اسیدهای آمینه : 2 الی 3 درصد
همواره باید دقت داشت که ترکیبات موجود در انواع ژل رویال با هم یکسان نیستند. بلکه عواملی مانند موقعیت جغرافیایی، محل زندگی زنبور، فصل های مختلف سال و انواع گل هایی که زنبور از آنها تغذیه می کند، بر ترکیب این ژل موثر هستند.

خواص ژل رویال :

ترکیبات موجود دراین ژل باعث شده تا ماده ی حاصله در برخی موارد به عنوان یک معجزه شناخته شود. از خواص شگفت انگیز ژل رویال می توان به موارد زیر اشاره کرد.
- تقویت سیستم ایمنی بدن
- بهبود عملکرد مغزی
- افزایش حافظه و کمک به بیماران آلزایمری
- کمک به برطرف شدن مشکلات دوران یائسگی در بانوان
- تاثیر بر رفع خستگی
- کمک به تنظیم فشار خون
- بهبود دیابت
- پیشگیری از پوکی استخوان
- بهبود گوارش
- درمان زخم ها
- درمان ناباروری در مردان
- درمان چاقی
- تاثیر بر تقویت قوای جنسی
- اثرات ضد سرطانی
- تاثیر بر پوست
- و...


خواص ژل رویال برای پوست :

با توجه به اینکه یکی از مهم ترین دغدغه های افراد، زیبایی آنهاست و در این بین پوست نقش مهمی را ایفا می کند، در این بخش به بررسی خواص ژل رویال برای پوست می پردازیم.
ژل رویال تاثیر زیادی بر زیبایی و جوانی پوست دارد. از خواص ژل رویال برای پوست می توان به این مسئله اشاره کرد که ژل رویال در ترکیب خود دارای کلاژن است. این ماده با افزایش تولید کلاژن ، از پوست محافظت می کند و مانع از ایجاد چین و چروک بر روی آن می گردد. همچنین برای درمان بسیاری از مشکلات و بیماری های پوستی به کار می رود. ویتامین های موجود در این ژل تاثیر زیادی بر زیبایی پوست می گذارند. به همین دلیل امروزه از ژل رویال در تولید لوازم مراقبت از پوست استفاده می کنند.

ماسک صورت همراه با ژل رویال :

پیشرفت های مختلف صورت گرفته در جهان و زندگی مردم در شهرهای بزرگ زمینه را برای انواع آسیب ها فراهم کرده است. یکی از مهم ترین آسیب ها ، دچار شدن به انواع مشکلات و بیماری های پوستی است. پوست، خارجی ترین بخش بدن است که در ارتباط مستقیم با انواع آلودگی ها می باشد. برای رفع این مشکلات ، انواع ماسک های شیمیایی در بازار عرضه شده اند. اما پوست بسیاری از افراد به این ماسک ها حساسیت نشان می دهد و در برخی موارد عوارضی بر روی پوست ایجاد می کنند. این امر باعث می شود تا زمان و هزینه ی زیادی را صرف بهبود این مشکلات نمایند. در حال حاضر ژل رویال تازه به صورت های یخچالی ، یخ زده، یخ زده خشک و نیز به صورت ترکیب با عسل و یا موم وجود دارد.
استفاده از ماسک صورت همراه با ژل رویال تاثیر زیادی در شفافیت پوست می گذارد. این ماسک باعث می شود تا سلول های موجود در پوست بازسازی شوند. پروتئین و ویتامین های این ماسک کمک می کند تا آفتاب سوختگی پوست درمان شود.
ژل رویال نقش موثری در از بین بردن چروک ها و سیاهی های اطراف چشم دارد. همچنین به سلول های پوست کمک می کند تا بخش آسیب دیده ی خود را بازسازی نمایند.

تهیه ماسک حاوی ژل رویال در منزل :

افراد می توانند به راحتی محصولات پوستی و ماسک های حاوی ژل رویال را در منزل خود تهیه نمایند. برای این کار باید در ابتدا گرده گل را آسیاب نمایند و سپس با عسل، ژل آلوئه ورا و ژل رویال مخلوط کنند. در این صورت یک ترکیب فوق العاده برای پوست به دست می آید. افراد می توانند این ترکیب را برای حدود 3 هفته در یخچال نگه دارند و هر روز از آن استفاده کنند. با این کار در زمان کوتاه و با هزینه ی کمتری از خواص ژل رویال برای پوست خود بهره مند می شوند.

طریقه ی مصرف ژل رویال همراه با ماسک :

ابتدا صورت خود را با آب و صابون بشویید و خشک کنید. می توانید روزانه یک قاشق مرباخوری از این ترکیب را با چند قطره آب مقطر رقیق نمایید و به شکل کرم روی پوست خود بمالید و ماساژ دهید. بعد از گذشت چند دقیقه متوجه می شوید که این ترکیب روی پوست شما خشک شده است. شما می توانید بعد از 2 ساعت ، پوست خود را بشویید. در صورتی که روزی دو بار از این ترکیب استفاده نمایید، پوست شما شفاف می شود و چین و چروک آن برطرف می گردد.
ژل رویال منبع غذایی زنبور ملکه است و باعث قدرت بالا وعمر طولانی آن می شود. یک ترکیب ساده که می توان آن را به عنوان ماسک برای پوست استفاده کرد، ترکیب ژل رویال وعسل می باشد. همان طور که می دانید عسل دارای خواص زیادی است. از عسل می توان برای رفع جوش و آکنه های پوستی استفاده نمود. در صورتی که با ژل رویال ترکیب شود، میزان اثرگذاری آن بر پوست افزایش می یابد.


طریقه ی مصرف ژل رویال :


روش مصرف ژل رویال به این صورت است که در ابتدا پوست خود را به خوبی بشویید و خشک کنید. سپس ژل رویال را روی پوست خود قرار دهید و بعد از گذشت 20 دقیقه آن را با آب ولرم بشویید.
از خواص ژل رویال برای پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد.
- آبرسانی پوست
- افزایش کلاژن پوست
- حفاظت از پوست در مقابل نور خورشید
- بهبود پوست بانوان در دوران یائسگی ( کاهش استروژن در این دوران تاثیر زیادی بر ایجاد چین و چروک و خشکی پوست دارد. همچنین موجب نازک شدن و ریزش موی سر می شود. البته ریزش مو به عوامل مختلفی مانند وراثت، عدم تعادل هورمون های تیروئید و تغییر در میزان آهن بدن بستگی دارد. استفاده از ژل رویال تاثیر زیادی بر بهبود این شرایط دارد.)
- بهبود عفونت های باکتریایی و قارچی روی پوست ( تحقیقات ثابت کرده که مصرف مکمل ژل رویال تاثیر زیادی بر بهبودی اگزما، آکنه ، درماتیت دارد.)
- کمک به از بین رفتن لکه های تیره ی پوستی

منبع : Honeyjell.com

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۵:۰۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب