mentas
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

3 راهکار اساسی برای استفاده مجدد از پلاستیک ، امروزه توجه به محیط زیست و بقای آن یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های هر یک از انسان‌های روی کره زمین است. در نظر داشته باشید زمین فقط برای ما انسان‌ها نیست ؛ بلکه تمام موجودات زنده از این کره زیبا سهم دارند. یکی از بهترین راهکارها برای حل این مسئله ، استفاده مجدد از پلاستیک است. در این مقاله 3 راهکار اساسی برای استفاده مجدد از پلاستیک را در راستای حفظ محیط زیست به شما معرفی خواهیم کرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۳۰:۳۸ ] [ admin ]

امروزه با توجه به پیشرفت سبک زندگی انسان‌ها، طراحی مبلمان و میز و صندلی پلاستیکی نیز دستخوش تغییراتی شده است. به طوری که در سالیان اخیر علاوه بر میز و صندلی با جنس چوب، شاهد طراحی و تولید آنها از متریال شیشه‌ای، فلزی و پلاستیکی بوده‌ایم. امروزه استفاده از وسایل پلاستیکی در روزمره ما به شدت افزایش پیدا کرده است. میز و صندلی پلاستیکی جزو یکی از پرمصرف‌ترین لوازم پلاستیکی محسوب می‌شود. قیمت مناسب، مقاومت در برابر سرما و گرما، امکان استفاده در ویلا و باغ و تنوع مدل و رنگ از جمله شاخصه‌های مهم این محصولات به حساب می‌آید. در زیر میز و صندلی پلاستیکی برند ناصر پلاستیک را در مدل‌ها و رنگ‌ها مختلف را مشاهده می‌کنید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۱۸:۴۸ ] [ admin ]

میز و صندلی‌های پلاستیکی مزایای زیادی دارند؛ از همین رو آن‌ها را در مکان‌های زیادی می‌بینید. روزانه با مراجعه به کافه، رستوران، مطب، مغازه، محل کار و… میزان کاربردی بودن میز و صندلی پلاستیکی به چشم می‌خورد. استفاده از میز و صندلی پلاستیکی به قدری گسترده است که امروزه طرح‎ها و تنوع‎های زیادی از این وسایل برای کاربری‌های مختلف تولید می‌شود. برای مثال میز و صندلی کودک نمونه‌ای از انواع طراحی‌های میز و صندلی پلاستیکی است که فروش بسیار بالایی هم دارد. در این زمینه ناصر پلاستیک از اولین تولید کننده‌های میز و صندلی پلاستیکی کودک در ایران است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۱۸:۱۹ ] [ admin ]

فیزیوتراپی در منزل شریعتی ، به افراد این امکان را می‌دهد تا با راهنمایی و توجیهات متخصصان فیزیوتراپی به یک تجربه درمانی مناسب دست پیدا کنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ دی ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۲۶:۱۲ ] [ admin ]

استفاده از فیزیوتراپی به درمان بیماری های مختلف کمک زیادی می کند‌. در این مقاله ما قصد داریم شما را با برخی از فواید فیزیوتراپی آشنا کنیم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ دی ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۲۴:۳۶ ] [ admin ]

ظروف روحی برای پخت و پز ، در بین اعضای خانواده، خانم ها بیشتر با ظروف آشپزخانه سر و کار دارند. آنها از قابلمه های مختلفی برای تهیه غذا استفاده می کنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۴۹:۴۳ ] [ admin ]

گذراندن زمان در بیرون از خانه و در زیر آفتاب احساس خوبی را در افراد میدهد، اما برای پوستتان خیلی مضر است. مگر این که از مواد طبیعی برای ساخت ضد آفتاب و کرم سفید کننده خانگی کمک بگیریم و


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۵۲:۵۳ ] [ admin ]

گذاشتن آگهی رایگان ، امروزه یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی به شمار می آید که با هدف دیده شدن نام برند، محصولات، خدمات و کالای مشخصی به صورت بلند مدت و با هزینه های پایین صورت می گیرد. جهت درج آگهی در سایت معتبر تبلیغاتی با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۲۲:۵۷ ] [ admin ]

یکی از المان های بسیار مهمی که برای محل کار نیاز است شامل: میز اداری، صندلی اداری و مبل اداری می باشد که در زیر قصد داریم هر کدام را به صورت جداگانه برای شما عزیزان توضیح دهیم تا کاملا با تمامی ویژگی ها و کاربرد های آن آشنا شوید. با ما در ادامه همراه باشید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ دی ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۴۵:۴۱ ] [ admin ]

رنگ آمیزی نوعی از درمان محسوب می شود و می تواند توسط روان درمانگران در هنر درمانی نیز مورد استفاده قرار گیرد . مزایای استفاده از هنر و رنگ آمیزی می تواند بسیار زیاد باشد ، به شما این امکان را می دهد تا روی خلاقیت خود تمرکز کنید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ دی ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۴۴:۰۶ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب