mentas
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

تینر های فوری ۱۰۰۰۰ در پاک کردن گرد و غبار بسیار مفید عمل می‌ کنند. همچنین می توان از آنها برای پاک کردن سطوحی که دارای چسبندگی هستند یا در رنگ های مختلف به عنوان حلال از آنها استفاده کرد. این نوع تینرها در صنعت ماشین سازی دارای کاربرد بسیار زیاد هستند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۵۳:۵۷ ] [ admin ]

بعد از انتخاب رنگ، باید نوع رنگ انتخاب شود چراکه اجزای تشکیل دهنده رنگ با توجه به نوع آن انتخاب می‌شود و در نهایت کارایی متفاوتی خواهد داشت. برای نقاشی ساختمان رنگ‌های مختلفی وجود دارد که باید هنگام انتخاب به آنها توجه داشته باشید.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۵۲:۴۲ ] [ admin ]

وکیل خانواده در شهرک غرب ، وکیل خانواده فردی است که بیشترین وقت خود را در دادگاه های خانواده می گذراند. قطعا یک وکیل بی تجربه صلاحیت لازم را برای بر عهده گرفتن این وظیفه خطیر نخواهد داشت. وکیل خانواده با مطالعه پرونده و بررسی همه جانبه آن، اقدام به حل اختلاف طرفین دعاوی می کند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۱۹:۳۰ ] [ admin ]

اگر فردی عصبانی هستید ممکن است به کمبود ویتامین B دچار باشید. علایم کمبود ویتامین B را در این مطلب بخوانید. خشم سرکوب‌شده می‌تواند باعث افزایش سطح هموسیستئین شود که این مسئله پیش‌ساز بیماری قلبی است. اگر فردی عصبانی هستید ممکن است به کمبود ویتامین B دچار باشید.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۱۵:۰۹ ] [ admin ]

دکتر متخصص هیپنوتیزم در تهران ، از این روش برای درمان مشکلات گوناگون استفاده می نماید. هیپنوتیزم درمانی یکی از روش‌ های کلاسیکی است که برخی از روانشناس ها برای ریشه‌ یابی و حل مشکلات مراجعین آن را انجام می دهند. هیپنوتیزم دارای کاربردهای متعددی است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۲۸:۰۲ ] [ admin ]

ترفنادین برای پیشگیری از از نشانه های ناشی از حساسیت ، مانند تب یونجه و کهیر استفاده می شود.

مکانیسم اثر

اثر ضد آلرژی این دارو ناشی از رقابت آن با هیستامین برای اتصال به گیرنده های H¬۱¬ است و از این رو از بروز اثرات هیستامین جلو گیری می کند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۲۰:۴۲ ] [ admin ]

در این بخش به برخی از روش ها برای شناخت محصول اصل و تقلبی اشاره می کنیم.

1- خرید از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر برند لدورا : بهترین کار در زمان خرید لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه به نمایندگی و فروشگاه های معتبر می باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۰۷:۰۱ ] [ admin ]

گزگز شدن در پا و انگشتان پا، دقیقاً مانند دلایل احتمالی زمینه ای آن، می تواند خفیف یا شدید باشد. برخی مواقع علائم و درد می تواند جدی تر از انواع دیگر آن باشد. اگرچه به طور معمول، گزگز انگشتان پا به مسائل عصبی یا سیستم گردش خون مربوط می شود. در اینجا چند مورد


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۰۳:۳۰ ] [ admin ]

آنتی اسکالانت از مواد ضد رسوبی تشکیل شده اند که برای تمیز نمودن سیستم های تصفیه آب، برای جلوگیری از به وجود آمدن رسوب ممبران های صنعتی به سیستم های آب شیرین کن RO تزریق می شود.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۵۷:۳۰ ] [ admin ]

جوش یا فولیکولیت پوست سر اغلب در ناحیه خط رویش مو ها دیده می شود. این بیماری، سبب بروز جوش های کوچک و مبتلا به خارشی می شود که گاهی اوقات به زخم یا دلمه دچار می شوند. جوش های کف سر می توانند به صورت زیر باشند:

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ شهریور ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۵۱:۱۳ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب