mentas
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

مواد لازم برای ماهی شکم پر بدون فر
آبلیمو:به میزان لازم
سیر:1تا2حبه
انار (جنگلی و ساییده شده (از رب انار هم میتوان استفاده کرد)):3قاشق غذاخوری
کنجد:2قاشق غذاخوری
گردو (آسیاب شده):2قاشق غذاخوری
ماهی (سفید):1عدد


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۲۰:۰۸ ] [ admin ]

ژل رویال ، این ژل یک ماده ی شیری رنگ است که تنها به وسیله ی ملکه مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل با نام ژل سلطنتی یا ژل ملکه زنبورعسل هم از آن یاد می شود. ژل رویال ، یک ماده ی کمیاب و بسیار مفید است. به همین جهت دارای ارزش بالایی می باشد و با قیمت زیادی به فروش می رسد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۵:۰۴ ] [ admin ]

درمان خانگی برای چربی خون بالا و تغذیه ی مناسب این افراد
چربی خون بالا یک وضعیت مزمن است اما در بسیاری موارد از طریق رژیم غذایی سالم و تمرین منظم معکوس قابل برگشت است.چربی خون و کلسترول بالا معمولا بیماری قابل توجهی نیست، اما به طور جدی بر روی بدن تاثیر می گذارد ,


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۲:۵۵ ] [ admin ]

قیمت لوله برق ، یکی از تجهیزات کاربردی که در تاسیسات ساختمانی به کار برده می شود، لوله برق می باشد. لوله های برق از آنجایی که دارای انواع مختلفی هستند و با قیمت‌های مختلفی نیز به فروش می‌رسند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۱:۰۳ ] [ admin ]

بدترین مواد غذایی برای کودکان بیش فعال
بدترین مواد غذایی برای بیش فعالان می تواند همان دشمن های اصلی برای وضعیتشان باشد. برای این که علائم بیش فعالی را بهتر مدیریت کنید ، باید بدانید که چه بخورید و از چه غذا هایی دوری کنید .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۵۸:۳۸ ] [ admin ]

انتخاب یک وکیل خوب ، امروزه افراد در زندگی خود با مشکلات مختلفی روبه رو هستند که به تنهایی قادر به حل آنها نمی باشند. برای حل بسیاری از این مشکلات باید با قوانین و مسائل حقوقی آشنا بود. تعداد زیادی از مردم، اطلاعات کافی را در زمینه مسائل حقوقی و قضایی ندارند. به همین دلیل نیاز دارند تا از افرادی کمک بگیرند که تخصص و تجربه کافی را در این زمینه داشته باشند. به این افراد وکیل گفته می شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۳:۲۲ ] [ admin ]

10 نکته کلیدی برای چیدمان بهتر منزل
طراح های منزل از قانون خاصی پیروی نمی کنند و قانون های سختی وجود ندارد. ما باید خلاقیت، اکتشافات و تصورات را بالا ببریم. به گزارش نمناک نکاتی وجود دارد که ما را راهنمایی می کند که به نتیجه درستی برسیم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۱:۰۲ ] [ admin ]

امروزه با توجه به پیشرفت سبک زندگی انسان‌ها، طراحی مبلمان و میز و صندلی پلاستیکی نیز دستخوش تغییراتی شده است. به طوری که در سالیان اخیر علاوه بر میز و صندلی با جنس چوب، شاهد طراحی و تولید آنها از متریال شیشه‌ای، فلزی و پلاستیکی بوده‌ایم. امروزه استفاده از وسایل پلاستیکی در روزمره ما به شدت افزایش پیدا کرده است. میز و صندلی پلاستیکی جزو یکی از پرمصرف‌ترین لوازم پلاستیکی محسوب می‌شود. قیمت مناسب، مقاومت در برابر سرما و گرما، امکان استفاده در ویلا و باغ و تنوع مدل و رنگ از جمله شاخصه‌های مهم این محصولات به حساب می‌آید. در زیر میز و صندلی پلاستیکی برند ناصر پلاستیک را در مدل‌ها و رنگ‌ها مختلف را مشاهده می‌کنید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ] [ ۰۹:۴۶:۱۳ ] [ admin ]

3 راهکار اساسی برای استفاده مجدد از پلاستیک ، امروزه توجه به محیط زیست و بقای آن یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های هر یک از انسان‌های روی کره زمین است. در نظر داشته باشید زمین فقط برای ما انسان‌ها نیست ؛ بلکه تمام موجودات زنده از این کره زیبا سهم دارند. یکی از بهترین راهکارها برای حل این مسئله ، استفاده مجدد از پلاستیک است. در این مقاله 3 راهکار اساسی برای استفاده مجدد از پلاستیک را در راستای حفظ محیط زیست به شما معرفی خواهیم کرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ] [ ۰۹:۴۵:۱۷ ] [ admin ]

نیاز گسترده و روز افزون جامعه به ساختمان و مسکن، ضرورت استفاده از روش ها و مصالح جدید برای افزایش سرعت ساخت، سبک سازی، افزایش عمر مفید و نیز مقاوم سازی ساختمان های بتنی و فولادی در برابر زلزله را بیش از پیش مطرح کرده است، این موضوع باعث شده تا تعداد زیادی شرکت مقاوم سازی ساختمان امروزه در امر بهسازی لرزه ای سازه ها و تقویت سازه ها در برابر زلزله فعالیت ‌کنند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ] [ ۰۵:۰۸:۰۳ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب